NTLFS vårseminar og årsmøte 2018

Vi ønsker velkommen til Norsk teaterlederforums vårseminar og årsmøte 2018. Samlingen finner sted i Verdal onsdag 14. og torsdag 15. mars i Norges nyeste teaterhus, med Turnéteatret i Trøndelag som vertskap.

Forestillingsbilde: To menn kledd i arbeidsklær i et oppfinner-aktig verksted står bøyd over en liten maskin og ser overraskede ut.
Garage (foto: Harald Øren)

Det er reservert billetter til to forestillinger. Garage er utviklet i samarbeid mellom Turnéteatret i Trøndelag og Cirka Teater, og fikk en sjelden sekser etter urpremieren i september. Rotsekk er en selvbiografisk monolog med skuespiller og RBK-supporter Ole Christian Gullvåg som skal ut til hele det nye Trøndelagsfylket våren 2018.

Last ned programskisse her.

Siden Trøndelag er først ute i fylkessammenslåingene, med opprettelsen av Trøndelag fylkeskommune 1. januar 2018, vil regionreformen være et av hovedtemaene på seminaret. Andre tema på dagsorden er fremtiden for faget teatervitenskap, skuespillerutdanning, bærekraftig praksis i scenekunsten og resirkulert scenografi, #metoo og selvsagt Heddadagene.

Hotellrom er reservert på Verdal hotell, Jernbanegata 13.

Tid: Onsdag 14. og torsdag 15. mars (årsmøtet finner sted 14. mars)

Sted: Turnéteatret i Trøndelag, Verdal

Påmelding: innen 26. januar her.

LAST NED PROGRAMSKISSE.
Oppdatert og mer detaljert program, samt årsmøtepapirer, blir ettersendt.

Publisert: 17.01.2018 Oppdatert: 19.01.2018